niedziela, 24 listopada 2013

Uchomisia :)

W tym tygodniu powstała kolejna warkoczowa bransoletka :) Wzór ten sam co ostatnio, druty nr 3, włóczka: tym razem Spring w kolorze grafitowym. Bransoletka jest mięciutka i cieplutka :) Do kompletu zrobiłam opaskę z kokardką :) Sama opaska to zwykły łańcuszek na szydełku, tak długi,  żeby po złożeniu na pół pasował do obwodu głowy. Końce łańcuszka zszyłam ze sobą i przymocowałam guziczek. W ten sposób opaska zapinana jest z tyłu głowy :) Kokardka to zwykły prostokąt wykonany ściegiem francuskim i związany na środku kawałkiem włóczki :)
Dodatkowo na zdjęciach widoczna moja nowa pieczątka :) Ten piękny znaczek powstał przez połączenie mojego starego loga (który narysował mi Braciszek) z super pomysłem Pani Marzeny. Spięła wszystko w całość i wykonała taką piękną pieczątkę :) Prace Pani Marzeny można podziwiać tu i tu .